close

住5星級酒店, 梗係要享受下D設施啦, 所以朝早8點幾就落去泳池游個早水先.由於時間尚早, 基本上只有我地4個人玩, 仲好好彩有幾塊浮板俾我同bonnie 呢D唔識游水0既住客添.

D水其實好清架, 因為池底係綠色, 所以睇落好似好深色咁.

 

 

仲有gym room, 不過我地冇食早餐就去游水, 游完水已經冇晒氣力, 所以要出門搵食先.

 

原本諗住去BTS 站附近食海南雞同泰式湯粉, 不過行經一個local market, 好似幾okay喎, 於是放膽一試.

 

 

食完早餐, 就坐的士去左Big C (central world 對面)隔離間 super rich 唱錢, 呢間super rich 個exchange rate係最好架喇.

 

行經central world, 當然要去naraya買下手信啦.

行0左一粒鐘, 又係時候食午餐喇--泰菜Ban Khun Mae.

 

 

 

 

 

 

 

呢間泰菜唔止好食, 價錢都唔貴, 只係一千多baht. (我地用左旅遊書0既10% off coupon)

行左一陣siam square, 又係時候tea time, 我地揀0左d消暑食品.

 

九球雪榚任揀, 款款都好好食.

 

有生果同蛋糕

 

仲有朱古力火鍋, 呢個真係好正, 好好食, 仲好靚.

 

食完成個set真係心花怒放, 埋單300 baht有找.

 

  

part 1 完

arrow
arrow
    文章標籤
    曼谷自由行
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()