到咗最後一日, 我地要10半就起程到機場, 搭12:50 班機到曼谷, 再轉16:50 班機返香港.

因為個泳池咁靚, 所以我地一早7:30 就起身, 去泳池玩一陣, 先再出去食早餐.

由酒店一直沿路行落junceylon, 原來冇乜地方食d 地道早餐, 所以我地去咗 banzaan market 食粉仔.



其實都得唔係好多檔開咗門.


魚蛋粉, 豬肉丸粉 (好似比平時貴)





食完之後就要返酒店, 同每日都要經過嘅斜路say goodbye.



我地經man 哥book 咗私家車到機場, 600 baht, 大約50 分鐘.



入機場前, 先要排隊為行李過x ray 機.



因為我地已經網上check 咗, 又冇寄倉行李, 所以我地就直接向dpmestic departture 進發.



候機室唔係好大.



有少量餐廳同買手信嘅店舖.






架機準時到達.



所以都準時到達曼谷, 不過往香港班機就delay 咗20 分鐘.

見出咗關都仲有成兩個鐘時間, , 又唔使check in 同寄倉, 去搵下食先.

俾我見到呢間餐廳(喺離境大堂) 有芒果糯米飯食, 只係65 baht, 一定要食啦. 不過椰青就要80 baht, 有d貴.






老公就食咗個咖哩豬肉飯, 一般般咋.
 


食完之後, 就預備出境, 沿途見到food court, d 食物比較貴.


之後就去international departure.
 


都唔係好多人, 十幾分鐘就過到關.



過咗關後, 就即見tax refund counter.


因為我想同圍行下, 所以就買咗杯可樂同開埋之前買咗, 不過未食嘅薯片, 俾老公食住等.



禁區內餐廳唔多, 有d coffee shop, 例如starbuck.



同埋有naraya, 不過面積細, 貨品少.



行完一陣, 就去接返老公, 竟然發現佢食緊我喜愛嘅 lay (sour cream 味), 仲剩返幾塊添, 即刻影底罪證, 以後再作懲罰.



原本 delay 20 分鐘, 之後再dealy 多15 分鐘, 所以 5 點先上到機. 好彩布吉到廊曼程機冇delay, 否則 catch 唔到呢班機就大劑.




廊曼機嘅候機室都幾闊落.


等咗咁耐, 終於見到架機喇.



返到香港都9 點, 聽日仲要返工, 所以喺M 記食個dinner, 就即刻返屋企沖涼訓覺.


 完





arrow
arrow
    文章標籤
    布吉自由行
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()