經過兩日暴晒出海之旅, 因為補搽防晒時漏咗某D位, 第二日立刻發現晒傷嘅痕跡.



同時亦忽視咗泰國嘅蚊,所以隻腳腫到成隻雞蛋咁.



一朝早打開窗, 發現終於落雨喇, 好彩出島果兩日好好天氣咋.



前兩日已經call 定man 哥, book 定六個鐘車遊覽布吉市.

不過我地嘅resort太新, 司機唔熟路, 所以11點半先可以起行.



呢架就係我地book 嘅車.
 


第一站係去食海南雞飯.

天氣亦開始放晴.



布吉市嘅特色建築.



因為雞飯位置有d 偏僻, 搵咗一段時間, 終於搵到.



餐廳冇冷氣, 不過因為通風, 所以就算只開住風扇, 都已經好涼快.



餐廳清一色賣雞.



我地叫咗兩入雞飯同一杯椰青水.



頭髮都吹到亂晒, 可想而知有幾咁涼快.

我仲學埋當地人咁, 成條蔥咁食.



食完早餐, 就出發去central festival 行一陣, 沿途見到當地巴士.



布吉市一個出名嘅商場.



行行下見到呢間日式餐廳好吸引.



d 牛好似好抵食, 不過我地琅留肚食下一餐, 否則必試.



見到呢間coffee shop, 好想飲杯iced mocha, 只要90 baht, 價錢比starbuck平 (225 baht), 不過一樣咁好飲.



佢嘅lunch set 都好抵.



之後就去行chalong temple.







記得入廟前, 要除帽, 除鞋, 仲有唔好著hot pants.






行咗咁多地方, 早餐都消化埋, 可以去食下一餐.

首先要到rawai landing pier.



碼頭嘅景色都唔錯.



碼頭旁邊有d 賣貝殼嘅小攤檔.



 好抵買, 不過屋企冇位擺.
 


不過最重要嘅係抵食嘅海鮮.



細D嘅 蝦有成隻手臂咁長, 只要350 BAHT
,


游水蟹只要350 BAHT 一公斤, 起抵.



龍蝦就略為貴咗D.





最後我地買咗兩隻蟹, 一隻魷魚, 半公斤獅蚶, 兩隻大蝦, 同一隻大瀨尿蝦, 五種海鮮, 都只係1040 BAHT, 我地嘗試講價到1000 BAHT, 不過老闆娘話已經平咗魷魚俾我地, 下次搵返佢買, 就再平d俾我地啦, 有相為證架



之後到對面 mook dee 加工, 呢間餐廳都係網上好評架.





先試pine apple shake, 果然好比no. 6 好好多.



煮到medium剛剛好.



兩隻蟹都好好多膏.
 




瀨尿蝦都滿晒膏.



粉絲超正.



bbq 魷魚就乾咗d, 下次應該叫thai style salad 會惹味d.





炒飯都好好味.



五個加工菜加一碟菜加一客炒飯加兩杯飲品,都只要440 baht, 極之抵.


之後去咗日落崖.
 






可以再行出d 睇海, 不過太大風, 我地冇出到去.



跟住去埋karon view point.






可以一次過欣賞kata 同 karon 兩個海灘嘅景色.



咁就到五點鐘, 係時候回程喇. 回程途中先落大雨, 真好運.



因為我地想去 big c 買d 手信, 所以去咗junceylon.

突然間諗起前兩日買iced mocha 時有張收據, 再跟坐上面條link 填好問題, 就可以有杯free drink.見有d 時間, 用咗15 分鐘, 填好後換杯野, 飲下先.



換咗today special, mocha white chocolate pudding, 唔太好飲.



跟住去big 金買返兩包米粉, 返香港食.



因為聽日係老公生日, 諗住返去酒店, 沖個涼, 換件衫, 同佢去wine connection 慶祝一下.

不過沿途見到小食夜市有開檔, 覺得都係想食d 泰國食物多d, 所以今晚又掃銜.

我地用咗330 baht 買咗燒魚, 燒雞脾, 海南雞飯, 兩客串燒同一個小芒果糯米飯, 又抵又好味.



食完之後早d 訓, 聽朝游完早水, 食完早餐, 就要去機場喇.








arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()