一早起床, 見到天氣十分好, 啱晒我地今日嘅行程, 心齋橋一日遊.


好靚嘅坑渠蓋.


今早嘅早餐係熱辣辣嘅拉麵, 金久佑衛門, 曾經喺全國性比賽拎過獎.

拎獎嘅拉麵仲每日只售30 碗.




呢碗就係拎獎嘅拉麵喇.



呢碗係我嘅.


食完之後就開始心齋橋一日遊




行行下見到八爪魚丸, 當然要試一下呢樣大阪名物啦.



行完心齋橋之後, 我地到梅田再行埋尋日未行晒嘅地方, 然後就去食晚餐.

最後一晚, 當然要去食我地都十分喜愛嘅燒肉啦.
 









食完之後再欣賞一下夜晚嘅心齋橋, 就要返酒店執拾行理, 準備聽日返香港.


執完行理, 都凌晨兩點幾, 開始有D餓, 我地間酒店咁近頓崛, 當然唔好浪費可以食多餐嘅機會啦.

因為我地都愛吃拉麵, 所以去咗薩魔之子, 味道好濃, 不過叉燒略微肥咗少少.











 
arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()