食飽之後, 就喺市場內到處逛.

場內有賣蔬果的, 呢個係WASABI.





有賣海鮮嘅.



價錢十分便宜.





















 若果有時間, 真係想買晒佢地返去酒店, 慢慢食.





不過實在冇時間, 我最後只係買咗土多啤梨.

 


行行下見到一間店舖, 可以即燒海鮮, 即刻入去, 過一下口癮先.





海膽超正.
 


帶子都燒得好好.



見到薯餅, 我又唔放過.





行完市場, 就去遊覽餘下金沢市內嘅景點.

先去茶屋街.



今日遊客唔太多, 行得好舒服, 又可以慢慢影下相.







金沢以金箔最為出名, 喜歡的話, 可以買D手信送俾人, 幾高貴.



之後我地去咗長町武家屋敷跡.





遊覽完咁多古跡, 天都開始黑, 開始戶內活動 -- 行商場.

趁車站隔離果兩個商場未關門 ( Forus 同 Rxxxx <-- 唔記得點串), 即刻去行兩轉先.

唔行都唔知, 原來 d department store 做仲緊減價, 有大部份有 50 %, 而且d 款又好啱我 (特別係 Rxxxx <-- 唔記得點串). 行行下, 我直程叫老公買杯mocha, 俾埋wifi 蛋佢, 坐低慢慢上網.


掃完貨之後就去去咗FORUS 樓上食晚餐. 我地揀咗廣島燒.


有個call bell 俾我地點餐用.



我地揀咗呢個二人餐.







先來個沙律, 好好味.



再來蛋包豬肉, 最鍾意d 蛋汁.



之後就係燒餅同炒麵.

若果唔識燒, 可以叫師傅燒好, 先俾我地.



食完晚餐, 我地就要返酒店拎番d行理, 預備搭JR bus 返大阪 ( 23:00 pm --> 06:23 am ) .

再見喇, 美麗嘅金沢車站.




原本一程overnight JR bus 要4300 yen, 不過如果一次過book 埋來回就只要4000 yen, 加上網上訂票又有優惠, 所以每程4300 yen 嘅車票最後減到3430 yen.



除咗到大阪, 仲可以到東京.





呢架就係我地要搭嘅雙層巴士.



今次可以坐樓上,  座位闊d, 又唔會近廁所咁嘈, 同唔會受開門影響, 時冷時熱.





車箱會提供一對紙拖鞋, 一張毛氈. 椅背可調較高度, 訓覺時可較低. 座位下有彈較板承托小腳, 前面又有腳踏, 儘量做到一張床嘅效果.



唔知道因為太累定太舒服, 我差唔多訓足全程, 只係間中因為要轉下身, 所以先醒咗一醒.





 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()