今日行程係金沢一日遊, 影返D上次影唔到嘅靚相.

我地買咗一日遊乘車劵, 咁就可以任意乘搭某D市內嘅觀光巴士.



賣票處有晒可以搭嘅車種嘅相, 咁就唔會搭錯. 若果唔清楚可唔可以乘坐, 上車前亦可問一下車長.



呢架就係市內嘅觀光巴士.



好靚架.



出發前要先食個豐富嘅早餐, 來到金沢, 當然要食有名嘅海鮮丼啦. 所以我地一早就去咗近江町市場覓食.






有過上次嘅經驗, 知道得好少食肆會做埋早餐, 所以我地諗都唔諗, 去咗上次食LUNCH果間食肆, 試下好多人食, 早上先有嘅超值海鮮丼.





點解話超值? 因為佢只要700 YEN.



我嘅就係超值海鮮丼喇.





食飽飽之後, 就開始行程.

第一站係兼六園, 由真弓坂口入.



先要俾入埸費.



知唔知道D竹枝係做乜? 我地估計係用來支撐樹幹, 令佢可以忍受風雪所帶來嘅重量.





一朝早天氣太好, 所以特別晒, 連眼睛都掙唔開.













又見到雪人.
















園內景色真係好靚, 若要春天來, 滿天櫻花, 就會有另一番美麗.



跟住就由桂坂口出, 到金沢城公園.




對面就係喇.





入城唔需要收入埸費.





因為屋頂積雪隨時會跌落來, 所以我地要小心, 唔好中招.









遊覽完兩個景點之後, 都已經一點多, 所以我地到廣坂站搭車走, 去食LUNCH LU.



午餐都係食海鮮丼.


因為覺得食早餐果間食肆都唔錯, 所以LUNCH都揀佢.

我地叫咗呢兩個丼.


有埋拆蟹工具.




咁岩有一個識講普通話嘅waitress , 佢話因為今D日蝦超新鮮, 仲識郁, 所以老闆將我地個丼嘅內容轉一轉, 用咗佢推薦嘅海蝦, 真係有心思.





我地仲添咗客海膽SUSHI, 真係完美嘅午餐.



arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()