尋晚先由首爾返來, 今早再整理一下行裝, 等埋老公, 就又出發喇.


因為之前五日四夜韓國之旅太累, 到機場要先訓一訓, 順便同部電話叉埋電先.



訓到咁上下, 又踏上旅途喇.



坐位係2-2 形式. 由於係廉航, 坐位比較窄, 冇PTV, 冇免費餐飲. 不過都有好處, 就係冇人騷擾, 由上機訓到落機.

landing 之後, 要行一小段路先到達入境counter, 不過唔記得著多件衫, 好凍呀.


暫時terminal 2 只係做peach, 而出入境都係
同一層, 所以做好入境手續後, 會見到出境嘅人龍.



要搭車出機場, 先要坐free shuttle bus 到terminal 1, 車程只要數分鐘.



因為我地會先坐南海電鐵, 到難波放低行理, 再直接出發到京都, 之後又會返大阪, 坐 overnight JR bus到金沢. 最尾一日又會坐南海電鐵返機場, 所以買咗兩日版 kansai thru pass, 分開第一日同最尾一日用, 基本上除咗JR 線, 大部份鐵路都可以用呢個pass. 我地前幾日已經上咗日航天地買, hkd 334 @.  (兩日版3800 YEN< 三日版5000 YEN)



落咗車之後, 搵咗一陣, 就搵我地我day 4-6 住嘅酒店. 我地每人只孭咗個背包, for day 1-3 金沢同白川鄉之用, 其餘兩個喼就寄存喺呢間酒店.



著多幾件衫, 整理好就出發食早餐.




8 點幾嘅大阪水靜河飛.





因為太早, 冇乜食肆開門, 我地去咗24 hr 嘅一蘭拉麵.






先要買飛.



再選擇個人喜好.


咁就可以等食喇.



拉麵到, 咁凍嘅天氣食d 暖笠笠嘅食物, 一流.




跟住就出發去嵐山. 因為我地買咗kansai thru pass, 所以我地先坐地下鐵到梅田, 轉阪急線到嵐山駅.







車站, 列車, 什至一盞燈都好靚.



望一望地圖, 睇下點行去渡月橋同龍山寺先.




沿途景色好靚, 天氣又好.







仲見到好可愛嘅日本小朋友.


先到達渡月橋, 不過好晒呀.


一路漫步, 一邊沿途欣賞咁靚嘅景色, 真係好舒服.


過咗橋, 再行一段馬路.


就快到龍山寺喇.


幅地圖好靚.



到達目的地.


沿途冇乜旅客, 所以行得好舒服.











之後再沿竹林之道, 行去野宮神社.
 



 




d 符好靚, 我都買咗幾個, 送俾朋友.



喜歡的話, 可以買塊木牌, 寫下心願.



回程見到綠茶雪榚.



即刻嘆返杯先.

 
之後就行去京福電気鉄道(嵐電)嘅嵐山駅, 去金閣寺.

本來都想坐嵯峨觀光火車, 不過一月正值封路, 留返下次去啦.(咁就又有藉口再來啦)




京福電気鉄道嘅車都好靚.

 
 
 
DAY 1 -- PART 1 完





arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()