close

雨實在太大, 我地決定先去呢度避雨先, 電視都有介紹佢個模擬泳池架, 可惜天雨關係,泳池暫停開放.

 

呢期做緊畫展, 好似好有深度.

 

 

行完美術館,係時候去埋兼六園喇, 入場費每人300yen.

大家唔好以為已經停雨, 睇下我地隻手, 查實係各自拎住把傘, 影相時大家極速地放低把傘 --> 影相 --> 再拎返起把傘, 全程 3-5 秒, 不過咁樣足以令全身半濕.

 

後面d花本來好靚架, 不過好多都俾雨水 'dup' 爛晒, 真係.....可惜

 

為0左呢張相, 又係成身濕晒.

 

 

 

行完兼六園, 全身連鞋同襪都濕晒, 我地決定去近江町市場食lunch + tea, 跟住返酒店沖涼再出動.

今朝食早餐時發現有一間餐廳面積細細, 但依然客似雲來, 所以決定試一試.

就係呢間 いきいき亭

 

老公揀左1800 yen 個海鮮丼

我同家姐就揀0左佢0既細碼版, 1200 yen , 除0左size細 d同冇海膽外, 其餘一樣. 若果早上7 點至10 點來, 只要 700 yen, 唔怪得今朝咁多人啦.

細佬就揀0左蝦丼, 1500 yen.

 

師傅好努力咁準備緊我地d 海鮮丼.

 

我0既海鮮丼, 三文魚子上有金箔架, 好高貴呀 ~

仲有牡丹蝦, 蟹蓋 (上面有好多蟹膏同蟹用架),  饅魚, 油甘魚, 甜蛋同d唔知咩魚生...

 

 

老公個海鮮丼

 

細佬0既.

 

一個海鮮丼大概一千多yen, 新鮮又足料, d飯唔單止暖立立仲好香, 最後包埋一碗好美味0既味噌湯, 大滿足 ~

我地食到一粒飯到冇剩.

part 4 完

arrow
arrow

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()