close

搭0左個幾鐘車, 終於到0左今晚住0既酒店. 格左幾間酒店0既價格, 最後選擇0左Hotel Suncity. 佢平得來又有free internet, 6000 yen就可以住到double room (其他酒店只可以用相同價錢住semi-double), 又近車站 (池袋北口一出即見到), 可謂物超所值.

 

因為好肚餓, 我地放好d野入房之後就立刻去醫肚喇.

今次試0左一間網友介紹0既拉麵店 ~ 博多一風堂.

 

聽聞赤丸係最好味0既, 所以我地兩個都揀0左佢, 850 yen @

 

有美味0既大豆芽任食, 0岩晒我地~

 

見到隔離兩位嬸嬸叫啤酒飲, 我地都忍唔住叫0左杯, 剛剛做緊特價(3pm-6pm), 300yen.

唔知點解總係覺得日本d啤酒好飲d, cheers!

 

拉麵到喇, 我加0左溫泉蛋, 不過凍0既.

味道okay, 但份量較少, 所以覺得佢有d貴, 我地鍾意濃味d, 相比之下, 都係較喜歡無敵家的拉麵

 

食完拉麵, 就去左Family Mart買聽日浦和紅鑽0既波飛喇. 揀完坐位之後就會出一張紙, 只要拎將紙去counter俾錢就得架喇 ! 兩張指定席波飛共5210 yen.

好多門票都可以0係呢架機度買到架, 我地上網訂0左由松本返東京0既巴士, 都係用呢架機俾錢架~

 

之後我地就沿住池袋60通行藥房同Sunshine city, 60通依舊熱鬧, 只係少0左好多遊客.

闊別一年的東京, 60通已經開多0左間藥房(サンドラッグ-Sun Drug), 仲同マツモトキヨシ- MatsumotoKiyosh好近, 唔知係咪冇乜遊客, サンドラッグ做緊35% off, 去0左日本6次, 從未見過咁平. 有過一次走寶的經驗, 所以怕promotion只做埋今日, 我地格完兩間藥房0既價之後就去0左サンドラッグ買0左部份target product先. 仲join埋做member, 100yen等於1 point, 儲滿500 point下次買野時可以扣500 yen. 一路買野果陣我地留意到一個香港人都冇, 只有少許台灣人, 藥房的sales 仲多過客.

今日買0既戰利品.

 

行完藥房就去0左Sunshine City睇下. 因為聽日要南下, 所以就算睇中0左d袋同衫都唔可以買住, 留待返回東京再買. 之後就去0左 Seiyu 買水果同飲品 .

 

見到4.5特濃牛奶只需140yen, 即買.

 

和牛薯餅好似好好味, 不過一陣要去食晚餐, 要忍住.

 

和幸係我地每次到日本都要encore 0既餐廳之一, 就算去到大阪都唔會放過.

 

兒童餐0既餐牌, 幾得意~

 

 

零度酒精啤酒.

 

沙律 & 炸物0既醬料.

 

我果個係雜錦餐, 有北海道薯餅,炸蝦,芝士豬排同普通豬排. 老公果個係一口ひれかつ豬排, 總共2200 yen.  

白飯, 麵豉湯同生菜可以無限refill. 和幸0既飯真係好好味, 食0左一淡就停唔到口, 麵豉湯就full of蜆仔, 我refill 0左一次.

 

食飽飽就返酒店浸個浴, 訓個好覺, 迎接聽日0既行程.

part 2 完

arrow
arrow

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()