close

今日係我地旅程0既最後一日,好唔捨得呀~~

8點幾 check out 之後就去左 Mcdonald 食個早餐先.

 

呢個就係我地個早餐喇.

 

行行下o係車站見到有d正野-- 賣牛乳o既舖頭,不過staff話今日新鮮牛奶仲未運到, 我地冇口福 lu.

 

 

每年1月1號同7月1號日本都會做大減價, 所以今日我地去各大department store作最後衝刺.

首先係池袋西武, 一共買左2個袋(一個買俾我自己, 一個俾阿媽) 同2個銀包(俾阿妹同阿爸). 我地仲買左好多westwood 同 anna sui 手帕做手信.

跟住我地就去左新宿高島屋間 "名代" 食lunch. 名代出左名食炸豬扒

未開餐前,自己要先磨好d芝麻, 好好玩架~~

 

 

跟住就溝埋其他醬汁就完成喇.

 

主菜來喇, 係咪好吸引呢?

 

 

呢碗就係我地4個人一齊食0既飯喇.

 

跟餐個湯, 都好好味架.

 

食完之後我地就去左isetan, 買多兩個散紙包仲有電話繩.

因為要搭5點鐘的Airport Limousine巴士去機場, 所以3點幾就回程返酒店取行李, 途中仲去左池袋站新開個商場, 買左2個千幾yen 的美登利 sushi 便當 ~正~

去到機場, 望一望個鐘, 6點到未到 ?? 蝕0左................

 

我地知道由池袋sunshine city 坐Airport Limousine去羽田機場唔會太耐, 原本諗住前一晚預先做了網上check in, 然後搭6點班Airport Limousine, 7點去到機場 check in (我地坐8:30機). 但係賣飛果位姐姐話這個時間好有可能會塞車, 最後我地買左5點鐘車飛.

結果, 去到機場果陣, 連check in 個counter都未開, 仲有一大堆人等緊, 等0既時候俾我地見到是日本人鄭家輝喎 ~~

等左大半個鐘, 終於check in 完, 仲有兩個鐘先上機, 又唔肚餓, 所有我地去左另外2個terminal 參觀同買手信, 幾無聊 !

去左日本幾次都未試過買日本酒, 今次一於試下佢先 買左1枝~大吟釀~

 

 

8點正, 終於要入閘喇.........

 

未上機之前, 我都係要發揮一下鍾意買野0既本色, 連果汁都唔放過 ~呵呵~

 

好喇, 真係要上機喇...........

 

上到飛機貪得意叫左杯梅酒飲吓, 點之............好難飲呀.....

 

肥仔就叫左兩罐日本beer, 醒目 !!

 

我地0既晚餐seafood  meal, 普普通通.

 

這些就係我今次旅程0既戰利品, 不過冇影到零食.

全部袋都係 HKD $300 - 6xx, 散紙包同銀包就HKD $160 - 4 xx, 真係好抵~

 

連埋今次我地已經去過4 次日本喇, 3次去東京, 1次去關西(京都, 大阪,神戶,奈良), 所有希望下次可以去北海道啦 !!

-- 26/6/09-1/7/09 東京之旅 完 --

arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()