close

食完雪糕, 又係時候出發喇.

因為我想行下涉谷0既department store, 而家姐就想行 3 minutes happiness, 所以我地約左0係西武等, 再去美登利等食晚餐.

不過涉谷0既department store都冇乜特別, 所以好快就行完, 趁仲早(約6點幾), 我就想去埋fancl house 掃下貨先.

本身我地約左家姐同細路0係西武等, 所以我自己一個去fancl house, 肥仔就0係西武等埋家姐, 一齊去美登利等位, 最後佢先過來fancl house接我過去.

原本所有野都好似plan得好完美咁, 不過轉頭就出事喇.

因為fancl house d姐姐太好人喇, 好快就幫我執好我想要0既野. 見時間仲早, 咪去左toilet, 再行多兩圈先囉.

點知去完返黎, 就見到肥仔個背影好快好快咁向另一個方向跑走0左, 追都追唔到.

我知佢一定會再返來接我0既, 所以我返去fancl house門口等, 等0左有成半個鐘, 佢終於返來接我喇!

原來佢頭先來到facnl house 唔見我, 入面d 姐姐又唔曉英文, 問唔到我有冇來過, 佢怕我盪失路, 唔識得來fancl house, 所以四圍揾我, 佢去左頭先等0既西武, 又去左美登利. 唔見我, 又跑返去fancl house搵, 跑到成身汗.

肥仔, 我以後都唔敢四圍去喇, 對唔住呀~

幾留波折, 終於來到喇!

 

你睇, 幾多人等(我都係其中一個).

 

左望右望, 我地決定叫兩個set (一個2100 yen, 一個 2900 yen), 另外再散叫 .

呢兩個係前菜, 蒸蛋同松葉蟹羔......

 

 

2100yen 個set

 

2900 yen 個set

 

你睇下件吞拿魚大toro, 入口即溶, 仲有淡淡0既魚油香味 ~

 

牡丹蝦都好正, 啖啖肉.

 

另外叫0既海膽壽司, 超正~~

 

仲有海膽刺身, 幾肥, 幾飽滿.......

 

送0既麵鼓湯, 一d都唔簡單, 有三文魚肉架, 如果唔係飽到嘔, 一定飲多碗.

 

食到咁新鮮ge 壽司同刺身, 四個人都只係8000 yen (hkd 160 each)

臨走前竟然俾眼利0既我見到呢樣野, 就梗係唔放過啦, haha

 

返到酒店, 見到有個超人display, 你睇下肥仔做乜?

 

呢兩袋0係我地買既福袋, 我同家姐share 女裝細碼, 肥仔同細路就share男裝中碼.

男裝d 衫都唔錯, 2000 yen 一袋, 真係低~

 

不過女裝就..........結果我要0左一件最普通0既黑色 tee, 著來訓覺, 我諗其他恐怕要打入冷宮喇.........

 

呢d 就係我地今日0既斬獲喇 !

 

臨訓前, 就梗係學下日本人啤啤先啦 ~~

 

 

 

-- 第五日 part 2 完 --

arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()