close

今日我地去邊呢? 就係呢度喇 - - 吉祥寺

 

 

個坑渠蓋好別緻喎!!

 

嘩嘩嘩, 好多人呀, 等我都排埋一份啦 !

 

 

到我喇...到我喇.....

 

 

究竟係賣乜東東會有咁多人排隊呢? 就係呢個牛肉波喇,你睇,真係好多料,好juicy架!

 

 

一個半個牛肉波又點夠我地兩隻大蝗蟲食呢, 於是我地就轉戰去樓上食和牛set喇 ~

好吸引bor ~

 

見到都流晒口水呀........

 

主菜未得, 唯有食住d前菜同嘆下杯 housewine 先 ~

 

 

等左咁耐, 主菜出場, 終於有得食喇, 正呀 ~

 

咪以為我地咁易就食飽呀, 咁樣未免太睇小我地喇, 我地仲可以食埋個甜品添呀..紅豆包..

 

見咁多人排隊買都知係好野黎啦 !

 

閒逛途中見到一間農產品專門店, 就梗係入去八下啦, 你估下一條北海道產的粟米要幾銀呢?  

 

 

差唔多要HKD 20 呀........

吉祥寺真係一個尋寶0既地方, 你睇, 二手騎馬機都只係 HKD 320 咋 ~

 

行完吉祥寺之後, 我地就去左 入間市0既三井outlet喇 .

 

 

係車到見到, 原來今期 disneyland 做promotion, 可惜 7月1 號我地就走啦 .........

 

撞0岩係放學時間搭車, 我地見到好多日本0既小學生, 佢地真係好得意呀 ~

 

-- day 4 part 1 完 -- 

arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()