唔知這2位小朋友係唔係一樣去睇波架呢? 好啦, 就跟住佢地啦 !



唔知係咪因為我地年紀大呢, 竟然跟唔切佢地~~送車尾,  咁唯有自己搵路喇!

 

 



橫濱水手,我地來緊喇 ~~




行左唔知幾多千米, 終於搵到個球場喇.



不過我地遲左少少, 所以入到去都已經開左場lu.

你睇下, 幾壯觀 ~~





日本睇J-League波真係好好氣氛, 好多球迷會一路唱歌, 一路幫愛隊打氣.
連d 師奶都好瘋狂架, 首首歌都識唱.....勁~ 有片為證

 

 

J-League 橫濱水手 vs 大阪飛腳

J-League 橫濱水手 vs 大阪飛腳 2

 

中場休息時間, 梗係去買d野食醫肚啦.....而味道就當然係普通啦..哈哈


對面就係作客0既大阪飛腳喇 .



最後橫濱水手輸1:2, 莫非係我地黑住佢地? 可能因為輸波, 完場後球員士氣有d低落!! 但為了答謝球迷的支持, 即使落緊雨, 各球員亦繞場一周向球迷鞠躬致謝



因為下午不斷咁落雨, 攪到我地成身連對鞋都濕埋, 所以我地返左酒店, 換件衫, 再出去搵食.

呢間就係我地未來3晚會住0既地方喇...hotel sunshine city prince, 雖然比hotel sun city 靚同大少少, 不過冇得免費上網....



最終我地決定去食無敵家拉麵.



肥仔就例牌食 '豪快'叉燒拉麵!



住得sunshine city prince, 就梗係去埋非常就腳近o既 24 小時超市啦~



呢個就係0岩0岩買0既甜品喇.



仲有飯後果添 ! 3百幾 yen咋, 好甜架 !



呢d就係今日0既收穫喇 ~~




-第三日完 --


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()