close

由於今日放假,於是一早執定野等tony放工,到10點幾就搭E34去機場.

 

去到機場,第一時間就梗係check in先啦,麵包超人,細菌妹妹,我地要暫別一下喇,羽田機場見啦~~

check in 完,例牌去burger king揾食啦.你隻死肥仔丫,又係你叫我0係屋企食少少野,再0係機場陪你食.點知去到又話食飽左,得我一個人食一個餐.,我以後都唔信你呀~~

 

食完野,未上得機,咁唯有0係機埸上住網,做下準備啦!

 

(懶勤力~~)

等到一點,可以上機lu,你睇, 幾多人排隊.

 

好喇,等左一陣,終於可以出發喇,yeah~~

 

因為我地都係怕死之人,所以 hehe ....

 

上左機冇耐就開餐喇,今次我地醒目,一早order定seafood,唔係就食粥水喇! (不過一樣唔好食)

 

因為部機太焗,即使我好眼訓,都好易就熱醒,所以成晚都冇訓過咁濟,好辛苦呀.

不過死肥仔就訓得鬼死咁lum,激惡我喇~~

眼光光左成晚,終於等到天光喇!

 

日本,我返來喇 ~~

 

羽田國際機場其實係一個好細既機場(遲d會擴建), 所以唔使 30 min 就過到關,之後我地就搭 7 點鐘既 monorail 同轉搭 jr山手線, 唔使8 點就到左池袋既酒店喇.

 

 

 

(因為太早喇,所以monorail都冇乜人)

-- day 1 part 1 完-- 

arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()