之後我地再坐車, 返到山下, 食個lunch.

到處都見到好得意嘅雪人.



來到白川鄉, 當然要嘗試一下飛驒牛.



我地都揀咗二號餐.




飛驒牛定食, 好豐富呢.



花紋好靚, 見到就流口水.



仲有飛驒牛薯餅.





食完午餐, 繼續遊覽.

又見到雪人喇.



繼續遊覽埋其他地方.




開始停雪, 天空開始晴朗, 係時候影下相喇.



同D雪玩下遊戲先, 不過玩完之後, 其實條褲濕晒, 好涷呀.



















白川鄉嘅雪景真係好靚.






玩到三點, 係時間返金沢lu.



因為實在太凍, 忍唔住要買熱粟米湯先.



byebye 喇, 如果有機會, 希望下次夏天再來, 欣賞一下你另一方面嘅美麗.
 
 


返到金沢大約五點幾, 我地返咗酒店拎房, 沖個涼, 休息一下先.

因為今日係我地結婚三週年, 所以要食餐好嘅, 慶祝一番.

 





我地決定去食燒肉



靚牛肉, 有牛舌, 和牛同西冷.

 


燒豬手, 好好味呀 ~~






arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()