搭咗成晚通宵巴士, 終於到達金沢, 不過天氣不太好, 有少少雨, 所以就更加凍.




到酒店寄存咗行理之後, 都仲好早, ticket office 仲未開門, 所以我地去咗唯一一間開咗門嘅食肆, 食個早餐先.







食完早餐, 再抖一抖, ticket office 就啱啱好開門, 我地要先去換金沢 - 白川鄉嘅車票錢(網上訂飛. 到金沢先俾錢).



來回每人3200yen.



我地架車會以金沢為起點, 經白川鄉, 再到高山.



因為時間尚早, 而我個胃有少少唔適服, 所以我地先去隔離有暖氣嘅starbuck,  叫杯mocha俾老公飲, 而我就休息一下.



訓咗一陣果然精神d, 於是就做好禦寒準備, 再出巴士站等車喇.


呢架就係濃飛巴士, 來往金沢同白川鄉, 車程要花75 分鐘, 可以又訓一訓先.



不知不覺已經駛進白色嘅天堂.



全部都白茫茫一片, 好浪漫.
 
 


落車之後, 要先到觀光協會拎返d資料, 了解多d景點先.


仲要睇埋地圖, 防下身.


check point 1, 影返張相先.


要先過一條木橋, 先可以見到合掌屋同展望台.



check point 2, 合掌屋.





咁大個仔/女都冇見過真雪, 所以要玩下雪先, 不過其實玩多陣, 都會凍傷手指.




觀賞完下面, 就要上展望台, 高居臨下, 再一次好好咁欣賞成個白川鄉.



因為天氣真在太凍, 我地決定花200 yen坐車上去.




大約5-10分鐘之後, 就上到展望台. 由呢個角度睇, 白川鄉真係好靚.



欣賞完一輪, 我地去咗附近, 買d 手信先.

 
part 1 完

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()