close

今日last day喇, 所以只會留0係池袋行下街, 買埋之前未買0既野, 同用埋之前儲起0既point.

尋日見到呢間coffe shop好似唔錯, 所以決定今日試一試.

 

老公0既, 450 yen

 

我0既, 390 yen

 

食完之後就行街街.

lunch就食pepper lunch.

我0既餐, 做緊特價 7百多yen 減到6百多yen.

 

老公既餐, 約一千yen

 

食完之後, 再行多一陣, 就返酒店拎埋d行理搭上歸途喇.

我地之前買0左NEX來回 package, 由池袋直達機場.

 

 

寶寶, 我地要返香港喇!

 

 

 

架車冇乜人.

其實全個旅程到目前唯止都冇見過香港遊客咁濟, 就連藥房都冇, sales多過客. 只係在NEX內先撞到少許香港人, 所成個行程都唔使同人迫, 同人爭.

 

 

入禁區前見到佢地向我揮手, 所以點都要帶走一個架, 結果買0左個眼罩套裝.

 

0係機場見到佢地, 令我覺得我冇來錯日本, 好窩心.

 

 

玩0左6日, 終於要走喇.

 

 

 

bye bye 喇, 日本, 希望我兩年之內可以再來探你啦.

 

day 6 完

arrow
arrow

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()