close

寄完野, 下一個目的地 - 雪之大谷.

d雪實在太耀眼, 都係戴返副超先.

 

依然係白茫茫一片

 

今日氣溫4 度, 不過大風加落雨, 實際係低於4度.

凍到手都僵埋.

 

終於行到雪之大谷0既最高點 - 15 米, 要折返lu.

 

中途見到0既小朋友, 成副麵包超人裝, 好可愛.

 

返到室內見到好似細0左雨, 於是走去問下扇澤駅會唔會重開.

yeah, 天助我也, 扇澤駅開返喇, 於是即刻將立山 <--> 室堂來回飛轉返立山至扇澤單程飛先, 都一樣係9230 yen.

跟住我地搭12:30 班無軌電車到大觀峰, 大約要10 分鐘.

 

 

架無軌電車好似架巴士

 

上到車之後, 車長會講解一番. 咁0岩我地遇到個台灣旅行團, 領隊同我地翻譯埋, 真係好.

 

上到大觀峰, 真係白茫茫, 乜都睇唔到咁濟.

 

 

因為我地唔想同旅行團迫, 所以我地立即坐架空索道纜車到黑部平.

 

 

 

現在位於2316 米高.

 

從纜車望落去0既風景, 好靚.

 

 

 

 

 

 

part 3 完 

arrow
arrow

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()