close

唔知大家有冇留意我地第一日夜晚係買左4張波飛,  但明明睇來睇去都係得我地兩個人呢? 好, 開估啦 !!

另外2張飛係幫佢地買架......tony 家姐同細佬!!

 

因為假期安排0既問題, 所以我地要26/6 出發, 而家姐同細路就28/6出發.

由於佢地都係搭零晨機, 所以我地就約埋 9 點一齊去Sunshine city prince hotel check in.

因為28/6-2/7 係 week day, 所以佢地住4晚TWIN ROOM都只係 5980 yen x 4 =23920 yen (HKD 1914), 好抵呀 !

Check in 完就梗係去醫肚啦 ..

呢間叫丸龜製麵的烏冬專門店好抵食架, 手打烏冬又彈牙!





食完之後, 我地就出發去橫濱喇. 我地兩個去麵包超人博物館, 家姐同細路就會去紅色倉庫.



呢個小朋友好得意, 我好想搶左佢個袋仔呀.( 最後我地買左個款差唔多的斜揹袋俾穎穎, 唔知佢鍾唔鍾意呢 ? )




見到佢, 就知道我地差唔多到喇~~



嘩嘩嘩, 我地打到來喇 ~~



忍唔住鍚左麵包超人一啖添!



好多小朋友呀..



小心梯級bor ~

 

 



麵包超人走來同我握手呀 ~



唔知佢塊面大,大定我塊面大呢 ?



好恐怖呀, 點解肥仔變左麵包超人0既 ?



唔知你地有冇留意到我件衫好似有d 唔同呢 ?
因為.........我地要去橫濱日產足球場睇J-League橫濱水手對大阪飛腳喇!




p.s. 我件橫濱水手波衫買左2千幾 yen, 而肥仔果件都只係3千yen 到咋.

- day 3 part 1 完 --

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()