close

今日既行程係銀座--> 秋葉原--> 上野 --> 新宿晚餐

一早去到車站就見到一隊小朋友棒球隊,好得意呀~~

 

跟住我地就出發去銀座0既北海道專賣店喇.

 

咁鬼早起身, 又未食早餐,唯有食住北海道出產0既雪糕, 肉餅同布丁先啦!

 

 

 

食飽喇, 我地就出發去秋葉原尋找 '宅男'(國語) 啦 !

'宅男'未搵到, 就俾我地搵到  '女僕' 先.

 

 

行左一陣, 買左d又平又靚0既模型之後就去左上野食lunch喇!

今次仲食你唔到, 魚生飯.........

 

黎得上野,就梗係唔可以放過百果園啦, 今次豪d, 食200 yen 一串的赤肉蜜瓜

 

仲有饅魚飯呀, 簡直唔停得口呀........

 

原本死肥仔唔俾我食架, 不過黎到日本, 點可以唔食饅魚飯架, 同佢嘈左一輪, 佢終於屈服喇., 哈哈 ~~

0係上野買完一袋二袋之後, 就返酒店放低d野,再去新宿搵食喇.

上年黎東京已經試過六歌仙, 今次就要試下其他燒肉店啦.

 

 

 

 

 

呢間燒肉都唔錯,上次去六歌仙兩個人要成萬八至萬九 yen, 今次成個set (國產牛) 連啤酒都只係 8千幾yen, 仲要質素唔錯. 不過我地蠢左, 應該好似隔離枱d日本人咁叫碗白飯送燒肉, 咁樣食法冇咁油膩.

返酒店途中,我地買左八爪魚小丸子同啤酒做night food, 仲有日本桃做甜品.

 

 

呢d就係我地今日血併o既結果喇!

 

 

隻chopper 係咪好得意呢~~

-- 第二日完 --

arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()