今朝join 咗half day 蛋島遊, 七點半就有車接我地, 所以我地天都未光, 6 點幾就起身, 準備出發.



七點半, 架車準時到違, 上車之後, 去多兩間酒店, 接埋其他團友, 就去travel center 聽briefing.



導遊小姐嚇我地海裡面有好多海膽, 所以要租蛙鞋, 不過最尾冇乜人理佢.



今天依然好天氣.

上船前, travel 公司會同每一組團友影幅相, 再封入相架, 等到完成咗個trip, 就會display 俾團友, 再決定買唔買.



因為我地顧住影相, 好遲先上船,所以只可以坐船頭, 要晒足30分鐘船程, 晒到個人就怏燶, 所以下次要醒目, 唔好太遲上船

蛋島由三個島組成,30分鐘後, 我地到達第一個島.




上咗島後, 第一時間就係去餵魚仔. 蛋島嘅魚仔比皇帝島要多, 仲有蠢好多, 用一個裝滿麵包嘅樽就呃到佢地游過來.



好多魚仔呀.



玩咗一個鐘, 就要坐十分鐘船去第二個島. 不過第二個島太細, 所以唔可以上岸, 只可以由船上直接落海中心浮潛.

今次主要睇珊瑚.



亦都有魚仔, 種類比岸邊多.

今次我地都有帶個麵包樽落海, 不過海入面嘅魚仔好癲, 一見到糧食就飛撲埋來, 冇錯, 係 '飛撲', 仲不停好多力咁啄我地, 勁痛.



30分鐘後, 我地上船去埋最後一個島. 同第一個島一樣,可以用100 baht 租太陽椅, 去toilet 就收20 baht.



為咗今個布吉trip, 我地專程帶咗兩對for 浮潛用, 以免被沙石 '吉' 到嘅膠底鞋. 不過因為尋日去皇帝島時, d沙太幼, 完全用唔到對鞋, 覺得白帶咗一趙, 所以我今日就冇帶來蛋島, 而老公就有帶.

不過當我去到呢個島, 就即刻後悔喇, 海入面嘅石好多, 成日都俾d 石刮到, 仲俾老公話我抵死.



呢個島嘅景色係今日之最.




d 魚仔仲係呢兩日最多嘅.
 




 個沙灘 d 水都好靚.



跳咗三次,先影到呢張相.




玩咗一個鐘 都已經下午一點
, 係時間回程.
 


返到芭東都兩點鐘, 因為我地最尾落車, 所以索性叫司機放低我地喺jungceylon, call 埋酒店tuk tuk, 等我地食埋lunch 再車我地返酒店.

我地去咗 no. 6, 好多網友話抵食.



先來一杯mango shake, 不過好似太多冰, 唔夠濃郁.

 

老公最穩陣, 叫咗可樂.



生蝦剌身唔多夠新鮮.



冬蔭公湯有d 酸.



fried thai 都okay



通菜最好食.



basil 炒肉碎味道唔太啱我.



成個lunch 只要580 baht, 係抵食,不過味道一段.



食完lunch, 返到酒店都只係三點半, 所以去泳池游下水先.




晚餐就同泰國華僑朋友去kata 附近食泰國地道菜, 我地去junceylon附近問咗幾架tuk tuk, 先殺到300 baht 一程 (原價400 baht) .

 





豬頸肉好好味.


 



仲飲咗兩杯cocktail

食咗咁多野, 每位約300 baht, 好食過 no. 6 好多.

 

同行嘅小妹妹, 好可愛.

 

來咗布吉幾日, 都未食過banana crepe, 我呢個有雪榚, 所以要100 baht, 其他街邊檔就60 baht.

 

返酒店時仲見到榴槤, 不過味道一段, 所以只食咗一件.





arrow
arrow
    全站熱搜

    daisy127 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()